13 Mayıs 2008 Salı

gelecek yıl bu zamanlar dedim o gün bu gün oldu bir yıl geçti ve bakalım ben ne oldum


50 soruluk bu plana cevaplar bulmaya ve gelecek yıl bu zamanlarda yani 50 hafta sonraya kadar sürdürme sözü veriyorum kendime dedim
bu sebeple bu serüvene ister katılın ister katılmayın
bu bir yolculuk
herkezin yolu kendine
ÇEKİM YASASI NE İSTERSEN ONU BULURSUN DER ya
NE DÜŞÜNÜRSEN AYNEN ONU ÇEKERSİN KENDİNE
BİZDE BAŞARIYI DÜŞÜNMEYE BAŞLAYALIM
VE GÖRELİM- dedim


gelecekmi gelmicekmi ,

biz mi gideceğiz ayağına

-herkez yolunu kendi çizer,

yaşar ve yükü kendine ,

başarısı kendine kalacak,

ben kendi adıma paylaşmaya kara verdim,

seçim sizin, isterseniz bu bölüme hafta da bir göz atabilirsiniz başarının nabzı nekadar atıyor dedim



hep en düşünülmeyeni ben düşünsem
en özel ben olsam
en iyi fikirler benden çıksa
yazılmayanı ben yazsam
kimsenin görmediğini görsem derdindeyim

-öyleydim şimdiye kadar bundan sonra bilmiyorum


farklı olmak adına sıradanlıktan uzaklaşma çabam vardı hep
özel olmalı yaptığım herşey


ama beni ve hayatımı ucuzlatmadan

fikirlerimi bayalaştırmadan bunları yazıyor olmak isterim

alacağım yorumlarında bu anlamda özenli olmalarını beklerim..


kendim için açık çek yazıyorum gelecek yıl bu zamanlar için ...


1 üç çocuk projesi geliştirmeyi üç yapımcıya sunmayı
2 teklifte bulunacağım üç proje dosyası hazırlamayı
3 on adet çocuk hikaye kitabını-yada etkinlik bazlı yaratıcı çalışmalar içeren yayını kendim yazmış ve resimlemiş olmayı
4 romada aşk filminden esinlendiğim istanbulda aşk kısa hikayemi yazmış olmayı
5 kuzey için 365 günün 300 nü masalla bitirmeyi
-spor yapacağıma
-su içeçeğime
-daha fazla tebessüm
-daha çok kitap okuyup
-daha çok amaç saptamak
-içimden geçen projeleri gerçekleştirebilecek insanlarla tanışmak
-onlarla çalışmaya başlamak
-fikirler geliştirmek
-fikirleri tartışıp eksiklerimi kabullenerek kendimi geliştiriyor olarak görmek isterim
-bir çooooook sanatsal aktiviteye de katılmak istiyorum -bunların yayınlandığı kanalları takip

- edip haberdar olmak en azından
- istanbul un konuşan fotoğraflarını çekmek bu da diyer kategorim olacak siyah -beyaz ve

- maviistanbul resimleri
- kuzeyin kişisek fotoğraf arşivine daha nitelikli ve özel resimler koyabilmek-albümlerini

- dekoratif biçimde dizayn etmek
- yeni evimizin büyük balkonunda şimdi olduğu gibi 03.17 saatlerinde gelecek yıl da

- yeni projeler geliştiriyor olmayı çok arzu ediyorum
- bu projelerin en az yüzde 75ni gerçekleştirmiş olmayı
- o balkonda büyüüüüüüük masada kalabalık konuklarla keyifli sohbeyler,yemekler yemeyi istiyorum.

- hayatıma değer katan ,gerçekten seven ve önemseyen insanların olmasını, eyrıca istiyorum.
- gelecekteki iş arkadaşlarımın beni seven ve kişiliğime aileme değer veren insanlar olmalarını istiyorum kendileri ile barışık alanlarının en iyileri olmaları ve benide o kata çıkarmalarını istiyorum
- özel yaşamımıda paylaşabileceğim değerde ufukları çooook geniş insanlar olmalarını istiyorum
çok istiyosun sen
demeyin
istemekle başlamışya dünya ,ben de istiyorum işte, istedilklerim için verdiğim çaba beni bir yerlere taşıyacaksa, önce istemek çizgisini geçiyorum, artık isteklerim için zaman yaratma çizgisindeyim.
ya siz...çizgilerin neresindesiniz?
evcil annenin kariyer planları
--- sediklerim için planlama yapıp artık her gece en az üç sayfa yaz kuralını devreye sokuyorum+çiz sınırsız çizim hakkı( üstat celil oker hocama aittir bu kuralın teorisi pratiğinide şöyle açıklar:yazmak zorundaysan ve bir tarih belirlediysen yazarsın der-kendisinin altı polisiye romanı,25 yıllık reklamcı geçmişi ve bilgi ünüversitesinin değerli hocasıdır onun bu söylediklerini uygulamak için iki yıl beklemiş olmam konusunda yazacak birşeyim yok amabu bir fırsat
on sayfa oku
--- her gün kendini motive edecek bir söz oku ve günlüğüne yaz
---- bunları yaparsan kendin ve oğlun için gerçekten anlamlı şeyler yapacağını aklına geti sürekli
--- on bardak su iç hergün
--- daha az uyu
---- salak tv programlarına takılıp değerrli vaktini heba etme
--- kendini eşini çocuğunu sev şükret
demiştim ve kendimle yüzleşme zamanı geldi
hini tv de meşhur as sonralar vardırya buda benden yakında

Hiç yorum yok: