16 Mayıs 2008 Cuma

şükrediyorum

Hatalarımı seviyorum, çünkü onların benim deneyimlerim olduğunu öğrendim.
Hiç hata yapmasaydım, hiç öğrenmiyor olacaktım.
Şükür….
Öncelikle şükrederim hiç yoktan varolduğum için.
O’nun bendeki özüne şükrederim.
Benle birlikte gelişen yol arkadaşlarım için.
Onlar olmasaydı kendimi tanıyamazdım.
Bana yardımcı olan melekler için.
Düşünebildiğim için.
Gülebildiğim için.
Ağlayabildiğim için.
Kahkaha atabildiğim için, çünkü böylece her şey birden anlam kazanıyor.
Ağlayabildiğim için, çünkü böylece kirlerimden arınıyorum.
Gözlerim için, onlarla çevremi açık, berrak ve renkli görüyorum.
Bana acı veren insanlar için şükrederim, onlar sayesinde kendimi tanıyorum.
Dostlarım için şükrederim..
Şükrettikçe sağlıklı oluyorum ve gücüm artıyor.
Ve yine şükrettiğim için şükrediyorum.
Rüzgar için yüzümü yalayıp geçen esintiye şükür.
Ağaçlar için.
Yüce dağlar ve küçük tepeler için.
Özellikle ailem ve sevdiklerimin ayrı birer birey olduklarını
ve bu gelişme yolculuğunu birlikte yaptığımız
yol arkadaşları konumunda bulunduklarını hep aklımda tutarım.
Çevremdeki insanlar sevdiklerim için her şeyi yapmaya hazırım,
onlar istediğinde ve almaya hazır oldukları sürece.
Onların hayatları ile benimkiler arasındaki çizgiyi net olarak fark ederim.
Onlara yardım etmeye çalışırım ama onlara üzülüp kahrolarak kendimi faydasız hale getirmem.
Asla hedeflerime planlarıma sınırlar koymam.
Bir şeyin mutlaka sadece bir şekilde olmasına ısrar etmem.
Bırakırım beklerim ve uyum sağlarım.
Her zaman sonsuz ve sınırsız evrensel akıl ile işbirliği içindeyim.
Bırakıyorum ve teslim oluyorum.
Hayatımın bütün olaylarının ve hayatımdaki insanlarla
yaşadıklarımın gerisindeki anlamı bir bir çözüyorum.
Orada benim asıl hayat amacım gizli.
Ben bu amacı gerçekleştirmek için geldim.
Kimse beni kıramaz,
üzemez
kötülük yapamaz,
eğer ben izin vermezsem.
Hayatımın efendisi olduğumu biliyorum.
Mutluluğu, kendimi ifade etmeyi seçiyorum.
Her düşüncemin
her davranışımın
hayatıma şekil veren araçlar olduğunu bilerek yaşıyorum.
Anlıyor, bağışlıyor ve teşekkür ediyorum.
Hayatımı bu şekilde planladığım için kendimi kutluyorum ve sonra meleklere bana yardımları için teşekkür ediyorum
ve en önemlisi bana koşulsuz olarak sunduğu herşey için

Tanrıya…….

teşekkürler müge daha değerli bir hediye düşünemiyorum

1 yorum:

Adsız dedi ki...

kuantum olumlama bölüm 6. arıtan yayınları ,yazarı R:ŞANAL dır bu yazının. PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜRLER..:d