29 Aralık 2007 Cumartesi

crea ofiis iş başında

inanılmaz ama gerçek

sonunda oldu
kendime sormaya başladığım sorulara yanıtlar bulmaya başladıkça crea ofis hedeflerimin bir ikisinin yolu açıldı


ama bu bir başlangıç çünkü projelerim şuan çok boyutlu gelişmeye ve diyer hedeflerime yol açmaya devam ediyor

inanılmaz ama gerçek olan bu sürecin başlamış olması

bu konularla ilgili heyecanımı içimde bastırmaya ve kendimi yeni fikirlerime alıştırmaya başladım


itiraf etmeliyim oluşumlar şekillenmeye başladıktan sonra sevinçten uyuyamadığım çok oldu . henüz sonuca ulaşamamış olsamda bir süreç başladı ve ben harıl harıl beynimi kazıyorum bunu yaparken çok keyif alıyorum şu an saat 03:33 inanılmaz ama ben okadar motiveyimki daha iyi projeler için aslında hasat gibi hücrelerim

insanız ve hayat herzaman hemen vermiyor hayallerimizi kucağımıza ama azim ve çalışmak buna inanıyorum ve kendime inanıyorum artık

aslında hep inanıyordum zaten ama sesli mi söyleyemiyordum acaba
bilmiyorum bildiğim birşey var daha fazla çalışmalıyım ve hemen hedeflerimin diyer aşamalarını beynimde netleştirip başka yollar açmalıyım

son durum bu daha fazlası yakında hemde çok yakında olacak diye umuyorum
hala geç kalmış sayılmassınız soru soran cevaptan kaçamaz
ozaman başaracağınızı umduğunuz konularla ilgili derhal kendinize sorula sormaya başlayın cevapları gecikmeden bulacaksınız....
ben bulduysam herkez bulur

Hiç yorum yok: