21 Ocak 2008 Pazartesi

 Kesin, net ve tam olarak kim olmak ? neler yapmak ? nasıl bir hayat yaşamak istiyorsun ? Bu istediğini ne kadar zaman içerisinde, hangi bedeller kar



yaptığım her işte yaratıcı bir iç güçle yapma isteyi duymak
içimden inanılmaz fikirlerin çıkması daha derin konsantrasyonu yakalamak
fikirlerimi hayata geçirecek güçte ve potansiyelde olmak
kendime vizyonuma hedeflerime çok inanmak
ve hiç çekimser olmamak
hiç duygusal davranmayan biri olabilsem
ve hiç oyuna gelmeyen biri
yaptığım her işte güven vermek
ve sözünü tutan biri olmak
hayatımın hakimi olmak
az zamanda çok iş yapmak istiyorum
değerini kendimin belirlediği yüksek işler
elimden çıkan işler sadece benim imzamı taşısın
home ofis çalışmaya devam
ama özel işlere geçiş te olmalı
daha az uyuma bedeli daha fazla çalışırım ama yorulmadan zevk duyarak çalışmak yaptığımdan keyif duymak isterim
bu yıllık aylık belirlediğim rakkama ulaşmalıyım bu zor değil sadece hemen organize olmalıyım
kitabın nisan ayında çıkıyor olması beni yeni işler için tetikleyecek bu konseptin dışında beş yyeni fikir üzerinde daha çalışmalıyıyım
hayat hüzünlere saplanıp kalma dan sürmeli
yalnızlığım benim ilacım gibi onu korumalıyım ve ...
hayallimdeki bana yaklaşmak istiyorum sadece
beynimde bir lunapark coşkusu var her hücrede başka bir eylence

1 yorum:

merve dedi ki...

VALLA ÇOK GÜZEL... BU YAZI ENERJİ VERİYOR İNSANA!!!