14 Şubat 2008 Perşembe

kaynağım yaşadıklarım ve yaşamak istediklerim -kendime inanmak tek çıkış yolum



Elindeki kaynaklar neler ? Bunlary en etkili ?ekilde nasıl kullanabilirsin ?




BAZEN KENDİMİZE SORULAR SORARIZ O SORULAR BİZİ BİR YERE TAŞIYORSA ÖYLEYSE VARIZ olmak yada olmamak tüm mesele bu değil belkide sadece durup bakmak gerekir olmakla olmamak arasında hangi sularda yüzüyoruz sınırlarımızın farkındamıyız




10 -yapamam


20-nasıl yapılacağını bilmiyorum


30-keşke yapabilseydim


40-yapabilirdim sanıyorum


50-yapabilirdim


60-belki yaparım


70-yapabileceğimi sanıyorum


80-yapabilirim


90-yapacağım


100-yaptım




- eleştiriden korkarsan


birşey söyleme


birşey yapma


birşey olma


(elbart habbert)demiş ben onun yalancısıyım

2 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

yapacağım diye bir işe başlamak kadar güzeli var mı, teşekkürler paylaşım için

Adsız dedi ki...

:)
ben teşekkür ederim