11 Şubat 2008 Pazartesi

sorunun cevabı aslında içimizdee


Hayatın neyden yapıldığını keşfedebildin mi ?
 Elindeki kaynaklar neler ? Bunlary en etkili ?ekilde nasıl kullanabilirsin ?


ilginçtir ki soruları cevaplama zamanı geldiğinde o sorunun derinliği ile ilgili hep ruhumda bir sürü çatışma olmasına denk gelmesi

buna bir anlam verebilseydim çok iyi olurdu tabi, ama uzun süredir birçok şeye anlam yüklemek istemiyorum ...herşey kendi anlamını bulsun diyorum . hiç aceleci davranmıyorum . Hayat ağar ağar aksın istiyorum zama hızlı esen bir rüzgar olsa bile bu bir meydan okuma değil elbette.

hayat neden yapıldı diye sorsam kendime , şimdi bütün hüzünlerimi ve hayallerim anlamını yitirir iki kalemde hayat toprak ve sevgiden yapıldı desem
bütün karamsarlıklarım
kilo dertlerim
neden gözlerim herkezin ki gibi değil
ve ben neden daha az inandım kendime
bütün mesele beynimin potansiyeliymiş madem
neden takıllıp kaldım
hep güzel giyinmeye
niye aylarca ödendi o mobilya taksitleri ve neden illa o yemek takımı olsun istedim şimdi bu bütün eşyalar için miydi o tedirgin ay sonu günleri
hayat neden yapılmış..sizde sorun kendinize.birde bunları sorun

hayatı sevmek içinmi seçtiniz
gezmek içinmi
yemek içinmi
yedirmek içinmi
giyinmek içinmi
gülmek içinmi
sevmek içinmi
yaşamak içinmi
ölmek içinmi
hepsi içinmi
başarmak ve batmak
hayal etmek ve ulaşmak
içinde olabilir pek ala
ama asıl mesele ben artık yazarken terapiye gitmiş ve kötümser halimi üzerimden silkelemiş oluyorum ..benim için inanılmaz bir diyer mesele bundan çok büyük zevk duyuyorum.

artık hangi sırrını, hangi derdini, kime anlatabiliyorki insan.
Bende kendime bu yolu seçmiş olduğum için mutluluk duyuyorum ,bende işe yarıyor BUNA İNANMAK BİLE KOMİK anlatırken çok komik görünüyor değeri düşüyor sanki...

eskiden ,yani daha küçükken , deniz kenarında yürürdüm, yaz kış ve hep anlatırdım daldalara hayallerimi .

bazen kızgınlıklarımı haykırırdım, boş sahillerde martılar kaçışırdı sesimden.
bazen sesli sesli ağalardım , ümitsizim gibi gelirdi, hayallerim beynimden taşardı oysa hiç birzaman ümitsiz olmadım hep bir b sonra c sonra d, e, f , planım vardı .
bazen insan kendi kendine oyunlar oynuyor beynine kendi kendini kandırabiliyor bile bile .

bütün bu geçmiş ve hayaller ,gerçek dünyada tek bir işe yarayabilir dedim kendi kendime , oda yazmaya . bu hayatımın eşimden ve oğlumdan sonra en inanılmaz ve derin gerçeyi olacak
bunu biliyorum

bugün ilginç bir ilk oluyor
ilk senaryo denenemesine başıyorum
gezgin hoca namı değer senarist gidiyorum deyip dükkanı kapatmıştı
onu ozamanlar yeni bulmuştum ,çok az notlarından faydalanmıştım , ve çekip gitmişti...
diyer notlara ulaştım ve bütün yaz ,sonbahar hep çantamda baş ucumda benim olduğum her yerde sadece o notları okudum uzun süre...
şimdi birdaha dönmem diyerek giden satırlar hayatıma geri geldi
anca para verip kendimi geliştiririm kim bilir hangi öncelik ten sonra diye hayalihüsran içindeyken birgün ansızın geri geldi ...
ben tamda başka işlere yelken açmışken , bir hayal balonuymuş ,gökyüzüne bırakmak en doğrusu derken.....
ve şimdi bizi yazmaya teşvik eden bir kull var

yaz bakalım boyunun ölçüsünü alma vakti geldi !!! başla bakalım ???diyen bir bilir kişi benim için
evet
hayat , bemnce mücizeden yapılmıştır
her karanlığın içinde küçük bir mucize saklıdır
ben buna derinden inanıyorum
bence herkezin inanma sebebi var içinde
hiçkimse tamamen ümitsiz değildir yer yüzünde
çünkü herkezin içinde gizli mucizeleri var hemde düzinelerceeee

Hiç yorum yok: