11 Haziran 2008 Çarşamba

ben aşkı aktris ve aktörlerden öğrendim

ben filmlerde aşık olmayı öğrendim
hayattaki jönleri bulmayı hayal ettim
okulun en yakışıklısını tavlamayı
göz süzmeyi bilmezdim önceleriii
o bana bakarmı derdiiim
sonra havalı olmayı öğrendim
ama mahsun davranmayıda bilirdiiim
ben aşkı akktrislerin utangaç hallerinden öğrendim
herşey sahilde ateşlerin çemberinde gitar çalan o yakışıklı aktörlerle başladı
benim için sonra top gan daki pilotlara kadar terfi ettim
şaaalaaalaaa layf is layf meleodilerinde dans edenn gençlik ruhu doğudu içimdeee
yazlıkta abimin peşine takılır dım yazlık çay bahçeleri küçük diskolara dönerdi haftasonu geceleriii trt nin aşk filmleri kuşağı oludu cumartesileriii
dolunayın kıymetini hep flmler öğretti
birayı şişeden içmek bile havalı gelirdii
iannem babam bana birini nasıl seveceğimi
nasıl güveneceğimi
hiç anlatmadııı
ilk öpücük nasıl olur
aktrislerle aktörlerden öğrendim
flort etmeniiin şifresini onları izleyerek çözdümmm
sting çalardı ….yıldızlı gecelerde
yıldız kaysında aşk dilekleri tutsam diye beklerdiiim
aktristlerle aktörler hep yıldızlı gecelerde bulşuşurduuu
çok havalı kotlar 501 ler giyilir ben çamlıca gazozumu sesizce pipetle içerdim
herkezi süzer filmlerdekiler gibiler derdiiim
ozaman dudakları parlak yapan rujlar yoktuya
çilek pembesi yada vişne çürüğü al al dı kızların dudaklarıı
ısaçları upuzun akşam rüzgarında savrulurduuu
ben aşkı aktörlerin aktrisleri üstü açık arabalarda
hız yaparken uçuşan saçlarında
bir birlerine göz süzmelerinden öğrendim
ben aşkı imkansız sanan birbirlerini hiç tanımayan
köşe beşında çarpışıp göz göze gelen gözlerde öğrendim
sonra aynı kafede kahve alan yada aynı markette alışveriş yapan
olurdu o iki yabancı yada aynı okulda okuyan …
ben aşkı gök yüzüne bakıp biliyorum orda biryerde
benim için gizlediğin biri var diyen aktrislerin repliklerini
tekrar ederek öğrendiim
bazen bekledim
sonra başlardı hikayeleri hep içime yeni bir aşk hevesiii gelirdiii…
vaybe yaşamak aşk demek sanırdım
aşk kumsala bir çubukla yazdığım
üç harfli kocaman hayallerle dolu
kısa biir kelimeydiii oysakiii
sonra büyüdüm aşık oldum sevdim sevildim evlendim
birde oğlum oldu sevmeye doyamadığım
ona aşkı adam gibi anlatacağıma kendime söz verdim
ama aşkı aşkımın gözlerine her baktığımda
canlı tutmak için omuhteşem hissi yaşayan aktörleri aktrisleri izleyerek
devam ettim
her filmde tazelediiim kendimi yine
devam ettim romantik film serüvenimeee şimdi aşkımda benim gibi
sadece aşk filmi izliyor
ben izlemeyi seviyorum diyeee
bugüne gelelim asiiii ile demiiir
aşkım artık izleme bunları onlar aşkı kaybetti
sana göre değil üzülüyosun boşuna kendini üzmee
ben sana holiwood romantizmiii filmler aldım diyooor
unut diyor….onları
asiiii ile demiiir bırakmak istiyorum
ben eski aşkların tadını seviyorum hikayelerdeeee
bir aşk hikayesiiii olarak başladı sandım
yalancı bir aşk gibi aldandım
yıllar geçtikçe hoyratlaşıyor filmlerde bileee sevgiler
şimdi asiii modeli aşklar çıkar yakındaa
gurur konuşulur moda oluuur
ben eski aşklarda belki takılıp kaldım ama
iyiyim böyleee
asrın aşkı derdim ikisine ee
abartmışım birazoda benim ayıbım olsun
eskiden beri aşkın kendi büyüsüne aşık biriyim
allahtan aşkı bana hissetiren biri ile evliyimmm
sigarayı bile bırakmış kadınım asi izlemeyi de bırakabilirim
asi ve demirin aşkından vazgeçiyorum
okadar film izledim
böyle hayal kırıklığı görmediiim
duygu katliyamı da suç olmalı bencee
iyiki gençlikte izlememişim
asi ile demiriiii
yoksa şimdiye kadar damarlarımda akan aşk duygusundan yoksun büyüyecekmişim
yeni aşkı tadan genç arkadaşlara tavsiye
aşk bukadar hoyrat değildir
gurur diye kendinizi rendelemeyin
hayat tatlı bağlantıları olan
sihirli çekimleri olanen erji dolu bir kavram
sevgi gerçektir aşkta öyle
her aşık böyle kendini katletmek mecburiyetine girmesin
hayat acı gerçeklerle dolu olsada aşk
herşeyin üzerinde dir
ancak yaşayan bilir

Hiç yorum yok: