25 Aralık 2007 Salı

 Kesin olarak başarabilecek olsaydın; yaryndan itibaren neler yapardın

bir kere süper düzenli moda geçerdim
ev
çalışma masam
beynim

planlı hareket ederdim
bir sonraki adımı bilerek yaşamak isterdim
ve kendimden
fikirlerimden
adım kadar emin dik dururdum
bazı laf cambazlarına karşı utanıp sıkılmadan
cevap verip dimdik gözlerinin içine bakıp sizden korkmam için bir sebep yok derdim
şu mahsun görüntümden çıkıp biraz daha kadınsı olsam daha iyi olurdu ve kendimden emin ve neşeli ve komik
aklımdaki fikirleri hemen uygulamaya koyardım hemen o yapımcıların kapısını çalar dosyaları büyük bir öz güvenle açar bunlar benim ve henüz kimsede bu işi yapmıyor benimle çalışın derdim





.............
aslında
babama ve anneme kızgınlığımın onları sevdiğimden kaynaklandığını aslında onların beni daha çok sevmelerini istediğim için olaylrın böyle geliştiğini söylerdim
aslında onları kaybetmek korktuğumu ve kalan zamanı bir aile gibi özel ve nitelikli geçirme arzumdan kaynaklandığını
bana karşı böyle umarsız bir mesafe koymalarını anlamsız bulduğumu söylerdim
aslında
yapabilecek olsaydım yarını korkmadan yaşamak isterdim
hayallerimin zaten yarınım olacağını bilerek ve bundan adım gibi emin olarak uyanırdım sabah .
daha çok var aslında
aklımdaki her bir hücrenin benim çıkış kaynağım olduğunu bilerek ve ona göre içimden gelen sesi daha derin dinleyerek adım atmayı öğrenirdim


biliyorum

2008 benim ve ailem için özel ve çok yol kattettiğimiz bir yıl olacak

Hiç yorum yok: